29 August 2011

sehari SEBELUM raya

Assalamualaikum :)

SUBHANALLAH .. apa lagi yang ingin Allah tunjukkan pada aku .. TERIMA KASIH ya ALLAH .. di saat nak sambut lebaran ni .. Allah meringankan kerinduan aku pada seseorang .. sungguhpun hanya dalam mimpi .. tapi sangat bermakna bagi diri aku .. walaupun sama-sama tinggal kat PERAK tapi belum tentu dapat jumpa .. masing-masing ada komitmen sendiri .. biar terlalu lama diuji satu ketika dulu .. tapi Allah MAHA PENYAYANG .. dugaan yang diberi bertimpa-timpa tu ada hikmahnya ..

ALHAMDULILLAH .. raya tahun ni dapat bersama semua ahli keluarga .. beraya dengan rumah baru .. itu penting .. setelah sekian lama tak berpeluang nak kemas-kemas rumah before raya .. ye la ayik balik malam raya ja .. so tahun ni lama gile kot .. mana taknya ada kat kampung dari bulan 7 lagi sampai 11 september ni .. beraya sakan la ek .. balik nanti dah pecah kepala nak buat proposal FYP .. amek kaw .. sape suruh tak buat awal-awal .. sekarang baru terhegeh .. alamak .. tetiba neves datang .. tak pe tak pe .. sabar k

kita sama-sama doa oke .. semoga kita dipertemukan dengan Ramadhan tahun hadapan .. insya Allah .. dan Ramadhan dah nak balik ni .. SYAWAL pulak yang datang .. semoga segala amalan kita di bulan penuh barakah itu diterima Allah .. dan semoga kita menjadi insan yang lebih baik daripada sebelumnya .. takkan la Ramadhan pegi cam tu je kan .. kita ni pon kena la ada perubahan .. if not .. sia-sia ja la kita dalam Ramadhan yang lalu ..

berikan diri kita peluang untuk berubah oke .. terlalu mudah nak berubah .. TAPI nak MENGEKALKAN perubahan yang kita buat tu yang SUSAH .. percaya atau tidak .. bukti-bukti ada di sekeliling kita .. TEPUK DADA TANYA IMAN ..

so .. now nak out dulu .. t update lagi ..

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI BUAT SEMUA Teman teman di..
  • Universiti Malaysia Sarawak (UNIMAS)
  • Ex-Kolej Matrikulasi Melaka (KMM) 2008/2009
  • SMK Tat Beng 2003-2007
  • SM Teknik Taiping (kini dikenali SM Vokasional Taiping) 2006
  • SK Permatang Raja 2001-2002
  • SK Sungai Tinggi 1997-2000
  • Tadika Permatang Raja (kini dikenali Tadika Permatang Raja B) 1996
MAAF ZAHIR dan BATIN .. ku susun sepuluh jari .. memohon ampun dan maaf andai sepanjang perkenalan kita .. ada salah dan silap .. terkasar bahasa .. terlanjur bicara .. terambil apa-apa .. tercuit kat mana-mana .. termesej yang tak sepatutnya .. ampun maaf dipinta .. semoga pesahabatan kita berkekalan .. ukhwah fillah

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan