06 April 2012

dialah sahabat yang benar benar sahabat !!

Assalamualaikum (",)

tetiba teringatkan sahabat lama yang dulunya pernah menjadi raja di hati . apa khabar mu di sana ? sudah lama tak berjumpa . susah payah untuk mencari di mana dia berada sekarang . pernah juga terfikir . untuk apa aku cari dia ? opppss . kami penah kawan baik . jadi . ikatan persahabatan itu lebih kuat daripada percintaan yang kami bina tak sampai sebulan . sekejap je kan . sudah aku katakan . sahabat mana mungkin menjadi kekasih . tetapi kekasih boleh menjadi sahabat di waktu yang sama . maaf andai ada yang terluka dengan entry kali ini . tahun 2009 mengubah segalanya . aku hilang kawan teman dan sahabat . sekkali gus . tak semudah yang di sangka untuk melupakan semua ni .

jauh aku membawa diri . hingga ke SARAWAK . dan alhamdulillah . dan 3 tahun . ramai yang bertanya dan mungkin dia juga pernah bertanya . kenapa sejauh ini . jawapan aku . "membawa hati yang kecewa kerana takdir ALLAH melebihi segalanya" . aku bukan kecewa dengan takdir ALLAH . tapi aku cuba mencari sedikit ruang untuk aku mencari kekuatan hidup tanpa dia . 4 tahun aku keseorangan tanpa teman yang istimewa . dan aku nekad . no love before akad !!

semoga aku sempat bertemu dia . ya ALLAH . Kau pulangkanlah sahabat aku Muhammad Zulhilmi b. Yusoff . aku mendoakan kesejahteraan dan kebahagiaan dia dari jauh . kerana jauh di sudut hati ini . dialah sahabat yang benar benar sahabat !!


No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan