15 November 2012

Mula berbisnes (",)

Assalamualaikum (",)

aku mengaku la, bab bab keusahawanan ni memang aku fail sebab tak minat tapi ada orang cakap aku berbakat . tapi lagi, bakat aku bukan berniaga dekat dekat kedai tu, aku ni lebih kepada belakang tabir atau online business . insya Allah minggu depan small business aku akan memulakan operasi . untuk awal awal ni aku cuma jual tudung akel . yang two tone dan bercorak . bidang 50 dan 60 . ye . aku pengguna dan peminat tegar tudung akel . kain die senang bentuk dan senang digosok . yang penting tak jarang .

so for those yang nak order boleh ke page Nawal Hanan Shoppe . like the page dan sentiasa alert dengan stok stok baru, sekarang ni stok belum sampai lagi . so anyone ? support my business ok .

love you (",)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan