04 November 2012

sedih + sakit hati

Assalamualaikum (",)

sedih yang amat bila gambar yang disimpan selama 7 sem hilang begitu sahaja . termasuklah gambar keluarga dan kawan kawan sekolah . semuanya gara gara format lappy tapi tak backup . memang aku tak mau pi dah kedai tu . boleh dia kata aku tak suruh . padahal aku habaq kot suruh backup yang part libraries tu . sesuka hati mak angkat angkat pak tiri dia ja . menyampah tau tak . 

sedih sakit hati jangan kata laa . tak terluah semuanya . tapi tu lah aku anggap semua ni ada hikmahnya . kenpa semua ni terjadi . tapi tengah dok berfacebook semalam, ada member komen dia kata boleh recover balik folder folder tu . tapi amek masa bergantung kepada saiz folder yang kita cari tu . tak kesah lah apa pon janji gambaq gambaq aku tu ada balik

so sekarang ni aku sabaq ja dulu . balik Unimas nanti aku pikiaq la nak buat camana . hope semuaya akan ok :)

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan