17 June 2013

CADANGAN PEMBINAAN PEKAMPUNGAN KUCING KAKIMOTONG CAT VILLAGE

Assalamualaikum (",)

pepagi ni, saya nak share something. disebabkan saya ni pencinta tegar kucing yang kiut miut tu, meh sini tolong papahero untuk realisasikan untuk pembinaan cat village ni . apa apa details boleh baca description kat bawah tu . semua tu saya copy paste dari status papahero dekat kakimotong fan club . jom share dengan kawan kawan lain untuk bantu anak anak bulus ni :)


"CADANGAN PEMBINAAN PEKAMPUNGAN KUCING KAKIMOTONG CAT VILLAGE....

Alhamdulillah, berkat rahmat dari Allah SWT sepertimana ramai yang telah mengetahui bahawa PH telah mendapat sebidang tanah persendirian yang luas bagi menempatkan kucing2 DBKL yang ditangkap...

Untuk makluman, tanah ni PH peruntukkan utk kucing2 jalanan yg PH selamatkan dan termasuk juga kucing2 dbkl yg PH tempatkan sebelum diberi adopt... Yang mana takde org adopt mereka akan berkampung di sini jer... Tiada kucing serahan disini sebab system adalah recycle iaitu :

- selamatkan
- jaga sampai baik ( jika sakit )
- mencarikan keluarga angkat

Banyak testimoni kucing2 DBKL yang telah berjaya diselamatkan dari dilupuskan boleh dilihat di dalam page Pertubuhan AktivisHaiwan - HERO

Nota PH : Sesiapa yang berhajat untuk memberikan sumbangan IKHLAS, bolehlah pm inbox كKAKIMOTONG ك FAN CLUB ataupun pm FB PH iaitu Mohd Hairey Yahya ( SUBSCRIBE sekali tau hehehe )

Semoga Allah jualah yang membalas keikhlasan kalian semua...Jutaan terima kasih di atas sokongan...


2 comments:

Terima Kasih . Syukran Jazilan