12 February 2014

simple :)

Assalamualaikum (",)

Kalaulah saya ada kuasa luar biasa, saya nak semua orang di sekeliling saya bahagia dan tak ada rasa kecik hati. Pendek kata nak jadikan semuanya ceria tanpa perlu fikir yang negative. Positif sokmo. Tapi apakan daya, saya bukan Tuhan. Tapi saya yakin dengan “the power of doa”. Saya tak lupa doa supaya orang yang saya sayang sentiasa bahagia.

“ya Allah permudahkanlah urusan harian kami, tenangkanlah hati kami, jauhkan hati kami dari prasangka buruk. Jadikanlah kami manusia yang berakhlak mulia dan menyenangkan hati orang lain”


Kalau saya fikir semua ni, hati saya boleh menangis tanpa hati. Tapi tak boleh la macam tu, sebab hati yang menangis menzahirkan wajah yang muram dan berduka. No no no. be happy baiah! Please be happy as usual. 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih . Syukran Jazilan